Pages

Tuesday, July 17, 2007

Delicious FOODS....

antara aktiviti utama bejalan sambil jumpa kawan lama adalah MAKAN...Masa pegi temankan nurul anta bebudak drama dia pi wat check up kat sekolah D ada 29/6/2007. kIta owg lepas tu pg la melepak kat BP WALK..dasat kan saper tau Batu Pahat dah maju babe..impressive....MALL pun dah besau2..Kita owg pi mam kat tempat sup sedap bangat...aku mam sup gear box..dasat2 masih terasa kesedapan sup tersebut...sampai ari nie.......skang tgk gambo pun dah rasa terliur....ishk.....Thanks D for da treat....



ni plak masa kat kuala Perlis..aku sangat suka laksa...my best favourite food ever LAKSA!!!..i ate 2 mangkuk laksa...sket jer laksa dia sbenar nyer...tapi sodap sangat.....pastu makan pasembur anis ngan cucur ketam..curik anis nyer sket.....hehehehe....jauh kita owg bejalan sampai ke kuala perlis....

pada hari terakhir kat perlis anis bawak kita owg pg mam kat ape aek nama tpt tu tah...lau bab nama gua serender mmg tak ingat...tapi tpt ni LAKSA dia lagi special...extra special....lagi sedap dari yg semalamnyer ..makan semangkuk dah puas hati, mam ngan cendol special ader pulut, laici....mak ai ....SEDAPPPPPP......Slurpppp..... si anis pun teruja tgk laksa kita owg dia rasa sket heheheh....pastu aku mam dia nyer mee hoon soup sedap jugak....macam mana nie tak leh handle aku nih..aku tlg abiskan mee hoon soup dia..jangan tak tau kawan nyer pasal anis siap ponteng skool lagi for us...thanks fwen...ader sket lagi bab makan ...kat umah anis jugak la pertamanya aku merasa makan burung puyuh...sedap jugak rupa nyer..pastu mam pulut rawa durian btol ke tah nama nyer...n anis wat caremel.....cuba jer korang teka berat aku berapa masa aku balik kl? hahhahaha naik 4 kg......hahahhahahaha tak per puas hati....perasan tak tak der budak kecik? ni ada lah disebabkan anak2 mak budak 2 owg nie..tdo.......dibuai mimpi indah.....tak sabo nak pg jalan2 jumpa kawan n pegi makan hehehe....


0 comments: