Pages

Thursday, December 15, 2011

2011 Closure...


2011...

merupakan tahun yang banyak membawa perubahan dan kebahagiaan dalam hidup aku...terlalu banyak dan ini telah membuatkan aku lebih menghargai kehidupan aku..terutamanya dengan kehadiran si princess bumble bee genit saya...susah senang kehidupan dalam rumah tangga pun dah aku rasai..it is not easy..but dengan kesabaran dan toleransi alhamdulillah ....birthday celebration tahun nie pun bnyk memberi makna kepada aku.....hadiah yang hubby berikan buat aku tersenyum sampai ke telinga..tak pernah aku sangka kan tapi sebagai tanda terima kasih atas pengorbanan..dan tanda cinta hubby kat aku dia belikan aku sebuah kereta idaman...white REXTON sesuci cinta kita orang berdua ..hahahaha....ada jer aku nie kan...tapi aku terpaksa let go my sweet kelisa...huuuhuhu...its ok untuk keselesaan sophie jugak kan...dan duit gaji yang dahulunya aku guna utk bayar kereta bolehlah dimasukkan dalam akaun ASB aku...untuk simpanan masa depan...yahoooo!!! hehhehehe..alhamdulillah....boleh la aku menabung skang....

and now....

aku tgh tggu the best ..greatest ever closure for 2011....to end my master....dah almost 2 tahun setengah aku bertungkus lumus and sekarang aku dalam proses membuat penutupan secara terhormat ...sebaik sahaja aku submit project paper n internship report aku....insyaallah boleh la aku menarik nafas lega.....closure tahun nie la yang paling mencabar aku..terutamanya kesabaran aku...sbb it is soooooOOO not easy nak siapkan kerja with sophie around ..urgHhhh!! only ALLAH yang maha mengetahui...tapi aku berterima kasih kepada yang membantu...especiallp my sister in law yang kat kuantan..dia la yang bnyk berkorban masa utk jaga sophie ..dan aku bolehla concentrate buat keje aku....sikit jer lagi..aku harap segala pengorbanan yang dh dibuat akan membuahkan hasil yang memberangsangkan...dan akan membuat kehidupan aku bertambah bermakna....as precious as my sweet lil bumble bee princess....

1 comments:

Delima Hijau said...

wahh...!! syioknya dpt Rexton!! hehehe.. tggl kenangan Kelisa yg byk bjasa buat bonda n adik bonda. Tq ek Kelisa.. ble plak nk merasa naik Rexton..hehehe..

Sophie yg comel.. rasa nk gigit je pp dia..hehehe