Pages

Monday, December 10, 2012

HELLO precious!!!!

Miss me? hahahhahaha..dah bersawang sangat blog aku neh...sejak aku start keje kat POLI PD....bermastautin here.....mmg jer aku tak pernah update blog aku...tapi hari nie tiba2 terdetik hati nak tgk blog aku neh....lama gler sangat last entry aku dh setahun OK...hahahahaha....

Banyak gler benda berlaku sepanjang setahun neh...antaranya meh aku up date kat sini...
  • Aku dh mula mengajar balik di POLI PD..
  • Aku dh beli rumah di PD ..rumah dh siap tgh tggu kunci insyaallah bulan nie...
  • Aku pregnant 2nd child ..with a hero in da making officially 6 months already....aku akan bersalin insyaallh due date end of MARCH...
  • Anak aku dh pandai berjalan..berlari...n sangat comel.....dia dh berusia 1 tahun 5bulan...
  • Aku dh grad dengan jayanya pada 13 Oktober 2012.....
  • Aku nyer suami dapat keje baru kontrak for 1 year..mmg jer rezeki anak org katakan...
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......banyak kan.....syukur ALHAMDULILLAH....
bnyk benda aku nak upload neh..one by one aek....hmmmm kita start with ....

Sophie's bday....
 
My graduation's day....
 
It's raining and sophie is not in a good mood....jadi picture dia jadi kurang menarik hehehhee...
Nie jelah gambar dia yg senyum....huhuuhuhu
 ehem.....heeeeeeeeee........
See dia tidak mahu memberikan kerjasama semasa mengambil gambar...urgh!!!! :p

buat masa nie...nie dulu k...gambo2 yang lain akan aku upload...heeeee.....i promise i ll update everything about me ..sblom next week sbb aku tgh tak tau nak buat apa sementara menunggu semester baru start next week...org lain tgh sibuk2 siapkan keje....tapi keje aku dah siap awal2...pekerja cemerlang la katakan HAHAHAHAHAHHAA....later k.... daaaaaa.....

0 comments: