Pages

Wednesday, August 06, 2008

crazy me...

nie aku bl kat sarawak...CHANNEL aka sarawak mari heheheh
ni aku beli kat NOSE ader 30% off...
nie VINCCI aku beli sbb aku dapat voucher vincci rm50.00 hengget sbb bday aku..
yang nie tak der brand aku suka kaler dia pun murah jugak...rm39.90
CARLO RINO xbf bagi for my birthday...huhuhhuhu

Nie handbag santai-santai lau time malas....aku kaut barang aaku masuk kan dalam karung nie hehehee..yang satu tu adik aku nyer aku cilok...
satu-satu nyer dinner bag aku...aku nie jarang nak ader dinner....sepanjang aku kat sini baru 2 dinner yg aku pergi...huhuhuhu


do u guys realize one thing we gurls..do love SHOPPING!! so much....handbag....perfume....cloth...most precious...SHOES........CRAZY ME....


these are all my handbags collection dari harga semurah 10.00 bl kat flea market ke yang paling mahal rege below rm300.00

sumer ader tanggungjawab memasing tapi mesti ader keadaan dimana kita nak manja kan diri kita kan....walaupun aku tak kawen lagi aku masih sara family aku n aku jugak ader bil2 kete,rumah,astro,air,letrik,tepon yang nak kena bayar kita sumer sama jer bg family duit lagi....beza nyer kemahuan.....kan..kan....hehhehehe.....
ni antara hanbag imitation yang aku beli ader yg d beli di danau kota dat purple coach....yg fendi tu bl kat mana padang besar....yg butterfly tu aku bl kat mana aek tak ingat dah hehehehe..yg konon ala guess tu aku beli kat serikin sarawak....n yg ceklet tu aku bl dr katalog LENO..
Yg esprit nie aku bl dh kat 6 bulan yg nie jgk aku dok pakai rege dia rm259.90 tapi sale ari tu 70% aku dapat rm59.90 aku ader card leh dpt 10% diskaun saper nak pinjam card esprit cakap k...aku ader card pun sbb aku suka suar jeans esprit.....

yang nie DKNY dibeli oleh pakcik ku kat SINGAPORE masa end of year wholesale tapi aku jarang nak pakai sbb aku bkenan yg adik aku nyer warna purple n kecik sket...org dh kasi jadi apa lagi amik jgn tak amik..bukan imitation ahaks!
nie adalah koleksi MNG aku..aku sangat suka mng..simple..jer...n chomel mcm aku ...purse coklat tu aku bl masa kat bandung dah 2 tahun aku pakai dah lusuh dah......dh terkoyak nak kena tukar baru dah....adik aku dh belikan 2 purse baru tok aku..hehehehe...yeay!!!



handbag hitam tu n dat black GUESS purse adalah dari duit gaji pertama aku....n dat pink GUESS handbag aku bl sebab Paris Hilton nyer collection kuar n aku berkenan..

nie all da collection from indonesia n singapore nyer handbag cheap n nice......cool.... i love handbag hehehhe..CRAZY ME..............

3 comments:

Suzie said...

waahhh julie nice nyer collections!!!me crazy too..hehe..betul tu wpun kte single tp tak bermakna tkde t/jwb kan??kte suuukaaaaa sgt ur glittering clutch tu,sooo stunning ;)

nurul said...

julie....aku rase cm nk jumpe ko skang nk peluk ko kuat(xleh cekik...mati anak orang...heheehhe)
byk gle collection handbag ko...
yg ni mmg aku xleh lawan....aku surrender...
tp part kita gile shopping mmg xdinafikan...kita mmg same gile dari dulu...
infact lau balik mesti bli kasut...bukan 1 tp 2 or 3

ari tu mase aku g shopping ngan suzie n anis...
aku ingat aku je menggila tp diorg pun same...hehehe...
tp xpekan..asalkan duit tu dtg dari sumber yg halal n kita dh settle sume huntang kita baru leh enjoy shopping....

so teruskan usha ko kumul hbag...
lau suzie suke clutch ko...aku admire collections MNG ko...best gle...

Ann-Wardrobe said...

singgah2 la www.an-wardrobe.blogspot.com