Pages

Thursday, August 28, 2008

KENKAWAN..

nie laila's lounge masa perform dowg nyer band no 1 ...dowg perform 4 lagu


korg perasan tak gambo aku takder huhuhu tapi gambo nie ader kat kamera aku..terkilan aku apakan daya....



aku ngan nurul...masa nak balik biasala aku sedey jer sbb jumpa sekejap sgt...

sempat bergambar bersama nurul,me n ariff, aku tgh pelik naper nyer skema sgt bf aku tu duduk masa dlm komuter tgk gambo ni aku gelakkan dia hahahaha...


antara kenkawan baru yg aku jumpa masa kat seremban..yg pakai bj itam tu sgt familiar muka dia sampai skang aku dok pk dimana pernah aku jumpa dia...tak senang hati dibuek nyer.. hope dpt satu lagi peluang nak g gig mcm nie tp secara beramai2 ngan kenkawan...amin!

malam mini gathering ngan bonda n anis...kami masih sama...maintain chomel hehehee
me n anis....xsempat nak borak lama ...gossip best hehehe
diatas adalah antara kenangan yg dapat aku coretkan ngan kenkawan aku...yg lain tak berkesempatan nak jumpa....aku berharap sangat dapat berjumpa ngan kenkawan lain. apa gamak nyer cerita korang...





4 comments:

Suzie said...

julie,ntah ngape ye kita lg suka bf ko yg ni dr yg dulu..hehe..n ntah ngape ye bf2 ko mesti yg hensem2??curiga kita..haha..taste ko gitu tp he looks sweet (pemalu ek??)
apapun kita doakan semoga this time berakhir ke jinjang pelamin.jgn lupa dtg ms wedding kita tp masa tu mggu exam :( mesti ko pun bz kan?
rugi tak turun terminal1 masa nurul sms aritu sbb kita dah ada plan lain,gi shopping dgn family tp bkn shopping raya pun just beli stok brg2 dapur.
take care...daaa...

airieyna said...

terima kasih..dia mmg pemalu n segan orang nyer. nape bf kita mesti yg hensem2..hmmm kita pun tak tau naper hehehehe amin mudah-mudahan t kita suh dia masuk minang kita hehehe..lau dapat dtg awak nyer wed kita try datang bp aribulan awak nyer wedding? t kita leh tinjau2 rege tiket lau ader yg murah kita balik...kita teringin sgt nak jumpa awak... ;)

nurul said...

so far aku tgk ariff tu mmg pemalu tp lau kita rajin berbual ngan die...die ok je....ape pun aku doakan yg terbaik tuk ko...aku pun xsabo ngan nk tgk ko kawin...hope ko pun dpt follow cam suzie..

alamak...gemuk ek aku....hehehe...gemuk ade makne le...
tp skang aku mmg kuat makan..xpela...tuk org tersayang...u know what i mean....hehehe...

Suzie said...

julie,
majlis kte 28hb nov - nikah n 29hb nov - sanding.
kalo free dtg ye ;)